-klik me-

Wednesday, June 19, 2013

Yang terbaru... (untuk awk punya jugek...)

Assalamualaikum semua... kali ni nak share beberapa brg yg aku beli utk kegunaan mekap org ni...

Ini MAC Matchmaster Foundation kod 1.5. kalau sblm ni saya byk guna kryolan stick, tp lepas bljr dlm kelas Epie Temerloh.Rupanya guna foundation ni lbh mudah dan hasil lbh bagus. Tak percaya  cubalah dulu...


Ini pulak MAC brow gel atau maskara kening. Code dia Beguile. Warna dia natural coklat gelap. Kalau sblm ni saya selalu guna Girl Boy yg kaler dia agak perang skt. 



Yang ni MAC Mineralize Skinfinish Dark. Boleh digunakan utk shading kat pipi, hidung dan rahang. Sebelum ni aku buat shading guna kryolan stick. Banyak la keje skt. tp bila dah tau guna ni lagi senang keje... Shading pun nampak natural antara nampak dan tak nampak...



Ini lipstick terbaru yg saya try dr MAC. Kaler dia pink muda dan sesuai utk kebanyakkan pengantin atau utk mekap tunang. Nak lagi cantik boleh lapiskan dgn lip gloss. Bila dh pakai ermmmm geram tgk bibir tu. Pic bwh ni cth yg pakai Pink Neouveou ni... cantik kan...



Cth pengantin guna Pink Neouveou MAC



Kaler putih ni pulak Jumbo Eye Pencil NYX. Code Milk. Kaler putih di mmg melekat n tahan lama. kalau pakai sbg celak bawah mata boleh beri efek mata besar...



Gam bulu mata dr SASA. Murah jek RM10.90. sebelum ni guna gam DUO tp ada gak problem gam agak cair pastu cepat terbukak kalau gam tak betul. Tapi yg ni, sekali gam smp ke sudah tak tanggal...


Yang ni span foundation. Utk jenis liquid foundation. Sapuan lebih rata dan mudah...

No comments: